Selasa, 26 Februari 2013

LDK



Sape budak UiTM, angkat tangan sikit. ok tak nampak. Student UiTM mesti tahu ape itu LDK kan?? “bende” yang paling tak suka oleh para student tapi WAJIB untuk menghadirkan diri. Kalau tak hadir mcm mne plak? Jawapannya anda tak akan grad la. Bende ni WAJIB kot. Setiap semester pulak tu..huh!!

Akibatnya, dahku yang sedang berpraktikal di bahagian timur tanah air ni pn terpaksa tanpa rela menghadirkan diri ke sesi LDK. Jauh uhh, dari Pahang ke perak semata mata untuk LDK. Ada dua sesi pulak tu, sebelah malamnya ceramah manakala keesokan harinya dipecah-pecahkan kepada group yang kecil. Dah la dalam group tu tak de sape pn yang aku kenal, mmg menyendiri je la aku..

Kalau difikirkan memang tak hingin pn aku nak datang LDK ni sebab semester depan pn boleh buat. Tp, demi merindu kengkawan yang ada kat sana, ku’layan’kan saja la LDK ni kan. Nasib jumpa semua orang yang aku nak jumpa, kawan lama, roommate lama..wahh!!rindu giler..membe2 yang dari course lain yang sampai semester 5 je kan sedangkan aku sampai semester 6. So, rasanya tak ketemu dah diaorang kot..tu yang pulun jgk pegi tu.

Here’s are some picture ‘The Gila-gila Us’



 kene dengar ceramah malam tu pasal 'kenegaraan'..dtg awal,tunggu geng punya pasal, then masuk lambat. so, semua kerusi dah penuh. kerusi yang depan sekali je yg kosong.. duduk btul2 mengadap penceramah tu..cancel nk tido dalam dewan, haha..

after dengar ceramah. around 11.30pm. the guys ajak makan, layankan je la. disebabkan dah lewat malam, aku pilih mee tomyam je la


 bring the boys out..

my male classmate..ade la jgk sorang dua yang sesat..hehe


diapit oleh 2 manusia yg super comel ^.^ omo, my cheek

ouh, and that night a lot of thanks to my dearest friend, wawa sebab belanja kitaorang semua..kami sama2 praktikal, tapi dia lebih masyuk kot, sedangkan aku -_-


 keesokannya....
LDK tidak tamat begitu sahaja ok..ada sambungannya..pagi: ceramah di puast islam(called for masjid)..petang: sesi kelas

 as usual, ceramah pukul 8.ooam..kami sampai 9.ooam..we spent only 1 hour for that ceramah..LOLss

 sila cari 20 perbezaan dengan gambar di atas

 with my lovely sister kak fara

lepas ceramah, we separated into groups..malangnya, aku tak kenal sesape pn dlm group aku -_-

lepas sesi kedua(kelas)..


khirnya i'm done with LDK part 5..fuhh!!

wassalam..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jemput komen yg mana patut ye ^.^